Ο χορός ως όχημα φιλοσοφικής σκέψης
Παρασκευή
05/02/16_20:00-22:00
με τις Μέντη Μέγα και Στεριανή Τσιντζιλώνη
Είσοδος: 2 €
Ένας διάλογος μεταξύ της θεωρητικού του χορού Dr Στεριανής Τσιντζιλώνη και της χορογράφου Μέντη Μέγα με αφορμή το έργο ‘Transforming Me, ένα δίγλωσσο σόλο’. Στην αρχή θα παρουσιαστούν αποσπάσματα βίντεο από την παράσταση και στη συνέχεια θα διευρευνηθούν μέσα από τη συζήτηση ζητήματα που αφορούν τη θεματική του έργου, δηλαδή τη σχέση ανάμεσα στον προσωπικό και το συλλογικό μετασχηματισμό, και την εν γένει σχέση της performance ως είδος με την πραγματικότητα. Όπως αναφέρει ο υπότιτλος, το ‘Transforming Me’ είναι ένα σόλο που ερμηνεύει η ίδια η χορογράφος και έχει παρουσιαστεί με επιτυχία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Μέσα από την κίνηση, το λόγο, τη γραπτή λέξη, και το τραγούδι, η χορογράφος μιλά για τον προσωπικό και συλλογικό μετασχηματισμό, τοποθετώντας τον εαυτό της μέσα, αλλά και έξω από το ιστορικό πλαίσιο της Ελλάδας της μεταπολίτευσης.
Επιτελέσεις του εαυτου *
Τρίτη
02/02/16 _18:00-21:00
με την Ελπίδα Ρίκου
ENTERart.2.
drop in 10 €
Σε αυτή τη συνάντηση είναι προσκεκλημένη η Φαίη Ζήκα (Φιλοσοφία και Θεωρία της Τέχνης):
Ο κήπος ως διεπαφή μεταξύ ανθρώπου και φύσης
Από τον υπερφυσικό στον επίγειο, από το τοπίο και την εξ αποστάσεως θέαση στην καλλιέργεια και τη χειρωνακτική ενασχόληση, ο κήπος συνιστά μια επιφάνεια πάνω στην οποία διαπραγματευόμαστε τη σχέση μεταξύ ανθρώπου και φύσης.
Σεμινάριο
Ενότητα ΙΙI, Περπατώντας στην επαυξημένη πόλη *
Τετάρτη
03/02/16 _19:30-22:30
με τους Σ. Γρηγοριάδου, Ν. Παπαχρήστου, Γ. Σαμαντά
A Walker’s Guide to SoundArtdrop in 10 €
Σε αυτή τη συνάντηση είναι προσκεκλημένη η Κατερίνα Ταλιάνη (University of Edinburgh, Edinburgh College of Art – Reid School of Music), με την οποία θα συζητήσουμε περί audiowalks (ηχητικών περιπάτων με… soundtrack).
Όλος ο κόσμος είναι μια σκηνή
Πέμπτη
04/02/16 _19:00-22:00
με την Δέσποινα Σαραφείρου
Ο κύκλος 12 τρίωρων συναντήσεων προσέγγισης της θεατρικής τέχνης απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να καλλιεργήσουν τα εκφραστικά τους μέσα και να έρθουν σε επαφή με την τέχνη του ηθοποιού. Η προσέγγιση στηρίζεται σε ασκήσεις σώματος και φωνής που περιλαμβάνουν τεχνικές contact improvisation, αυτοσχεδιασμού, σωματικού θεάτρου και απεύθυνσης λόγου, με τη χρήση θεατρικών και όχι μόνο κειμένων.